Read Time:1 Minutes

Μετά την επιτυχία της “Ευνοούμενης”, ο Γιώργος Λάνθιμος συνεργάζεται εκ νέου με την Emma Stone, για την ταινία “Poor Things“. Η ταινία βασίζεται στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Alasdair Gray και συνδυάζει τη βικτοριανή λογοτεχνία με μια δόση φαντασίας τύπου Frankenstein. Η ταινία χαρακτηρίζεται ως μια πολιτική σάτιρα και μια σύγκρουση μεταξύ των επιθυμιών των ανδρών και της ανεξαρτησίας των γυναικών, μέσα από τη ματιά ενός από τους πιο καταξιωμένους συγγραφείς της Σκωτίας. Στην προσαρμογή του σεναρίου συμμετέχει, εκτός από τον ίδιο τον Γιώργο Λάνθιμο, και ο συγγραφέας Tony McNamara.

Το σενάριο της ταινίας φαίνεται εκ πρώτης όψεως ιδιαίτερα καυστικό. καθώς το τέρας Frankenstein έχει αντικατασταθεί από την Bella Baxter, μια όμορφη, νεαρή νυμφομανή, που ξαναζωντανεύει με τον εγκέφαλο ενός βρέφους. Μέσα από τα απομνημονεύματα του γιατρού Archibald McCandless, στη Γλασκόβη του 19ου αιώνα, η αφήγηση ακολουθεί την παράξενη ζωή της Blessington, η οποία πνίγηκε για να ξεφύγει από την κακοποίηση του συζύγου της. Όμως, ένας χειρουργός αφαίρεσε τον εγκέφαλο από το έμβρυο που κυοφορούσε και τον έβαλε στο κρανίο της, ανασταίνοντάς την. Η αναβιωμένη, πλέον, Bella Baxter έχει τον ψυχισμό και τη νοημοσύνη ενός παιδιού. Έχοντας δεσμευθεί σε διάφορες υποσχέσεις και γνωρίζοντας περίεργους και όχι απαραίτητα καλοπροαίρετους ανθρώπους, ξεκινάει μια θυελλώδη περιπέτεια, από την Αλεξάνδρεια στην Οδησσό σε έναν Παριζιάνικο οίκο ανοχής. Καθώς ο εγκέφαλός της ωριμάζει, η Bella αναπτύσσει κοινωνική συνείδηση και αντίληψη του τι πραγματικά συμβαίνει.

Μετά την τεράστια επιτυχία της “Ευνοούμενης”, ο Γιώργος Λάνθιμος έχει συνδέσει το όνομά του με πολλές πιθανές νέες παραγωγές, συμπεριλαμβανομένης μιας ταινίας μικρού μήκους, με πρωταγωνίστρια πάλι την Emma Stone.

Η παραγωγή του “Poor Things” πρόκειται να ξεκινήσει το φθινόπωρο του 2021, με αναμενόμενη προβολή στους κινηματογράφους κάποια στιγμή μέσα στο 2022.

About Post Author

Θάνος Δήμου

Λάτρης του time traveling. Μέχρι να το καταφέρει ασχολείται με θέματα τεχνολογίας και επικοινωνιών, ζώντας κάτι μεταξύ "De omnibus dubitandum" και "Timendi causa est nescire".