Read Time:39 Seconds

Είναι ευρέως γνωστό πως τα first party παιχνίδια κάθε εταιρίας τρέχουν πολύ καλύτερα από το εκάστοτε third party. H Sony το αποδεικνύει περίτρανα με τους τελευταίους τίτλους του PS4. Αυτό συμβαίνει διότι οι developers εργάζονται πάνω σε ένα ορισμένο hardware και software και προσαρμόζουν εκεί την ανάπτυξη του κάθε τίτλου. Η Nvidia με τις RTX έφερε μια τεχνολογία, την επονομαζόμενη DLSS (Deep Learning Super Sampling). Η τεχνολογία βοηθάει ριζικά στην οπτική βελτιστοποίηση ενός παιχνιδιού όπως σε real-time rendering αλλά και ποιοτικότερα animation και physics.

H Sony τώρα έχει εμπνευστεί από αυτή την τεχνολογία και προσπαθεί να δημιουργήσει μία πρωτότυπη Machine Learning Image Reconstruction τεχνολογία. Η νέα γενιά είναι πολύ κοντά και μοιάζει εντυπωσιακή. Ωστόσο, θα εντυπωσιάσει με τα παιχνίδια ή θα μείνει στο οπτικό κομμάτι και τα framerates;

About Post Author

Γιάννης Ελευθερίου

Όλα ξεκίνησαν κάπου στα 7 μου. Κάτοχος του XBOX classic τότε μπήκα στον μαγικό κόσμο των video games με το V-Rally 3. Πλέον λάτρης της τεχνολογίας και των games, επενδύω τον ελεύθερό μου χρόνο σε καλά παιχνίδια ή τουλάχιστον σε όσα θεωρώ εγώ καλά!