Read Time:58 Seconds

Οι πωλήσεις συσκευών Αpple ξεκίνησαν αρκετά καλά φέτος στις γιορτές, παρά το εκτεταμένο lockdown στις περισσότερες πόλεις του κόσμου. Ωστόσο, κάποιοι αγοραστές φαίνεται ότι αντιμετώπισαν δυσκολία στη ρύθμιση και τη σύνδεση στο iCloud, κάτι το οποίο στη συνέχεια διαπιστώθηκε ότι είχε επηρεάσει και ήδη υφιστάμενους χρήστες της Apple.

Αυτή την στιγμή υπάρχει ιδιαίτερη κινητικότητα (στους servers), γεγονός που επηρεάζει την ρύθμιση του iCloud, δοκιμάστε ξανά σε μερικές ώρες. 

Το πρόβλημα αναφέρθηκε για πρώτη φορά το Σάββατο το πρωί, και το site της Apple έδειχνε ότι το πρόβλημα ήταν υπαρκτό. Σύμφωνα με πληροφορίες, το πρόβλημα ξεκίνησε στις 25 Δεκεμβρίου στις 4:45 π.μ., ενώ φαίνεται να επηρεάζει ακόμα αρκετές συσκευές. 

Το τμήμα του support της Apple ανέφερε στο Twitter την Παρασκευή το απόγευμα ότι γνώριζε το ζήτημα.

Δεν είναι ακόμη σαφής η έκταση του προβλήματος, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει περαιτέρω ενημέρωση από την Apple.

Update: Μετά από 36 ώρες φαίνεται πλέον ότι το πρόβλημα έχει λυθεί. Μια ενημέρωση κατάστασης στις 11:35 π.μ. ώρα Ελλάδος του Σάββατου, δείχνει στο site πλέον το πρόβλημα ως “Resolved”.

About Post Author

Θάνος Δήμου

Λάτρης του time traveling. Μέχρι να το καταφέρει ασχολείται με θέματα τεχνολογίας και επικοινωνιών, ζώντας κάτι μεταξύ "De omnibus dubitandum" και "Timendi causa est nescire".