Read Time:1 Minutes

Η AMD εδώ και χρόνια συνήθισε να το “παρακάνει” με την VRAM. Ωστόσο, φαίνεται πως αποδίδει αυτή η πρακτική, μιας και για ακόμη μία φορά επαληθεύεται, όπως συνέβη και με τους επεξεργαστές. Η είδηση έρχεται από το Godfall, το οποίο, για να τρέξει σε max settings σε 4Κ στον υπολογιστή σας, θα απαιτεί το ασύλληπτο νούμερο των 12GB σε VRAM.

Στο event της AMD, το Godfall δέσποζε μιας και κυκλοφορεί σε PS5, που διαθέτει AMD hardware, αλλά και σε PC. Ο CEO της Counterplay Games, Keith Lee, συμμετείχε στο βίντεο με τους συνεργάτες της AMD. Εκεί, δήλωσε πως το Godfall δε θα φαινόταν τόσο εντυπωσιακό χωρίς κάποια features των RX 6000. Πιο αναλυτικά είπε:

Το Godfall έχει αναπτυχθεί στην Unreal Engine 4 μέσω του πρωτοκόλλου DX12. Επίσης δουλέψαμε με την AMD για να εισάγουμε νέα χαρακτηριστικά όπως το DXR 1.1 ray tracing και το AMD Fidelity FX. Ωστόσο το Godfall για να “τρέξει” σε 4Κ με UHD textures απαιτεί τεράστιο badwidth επομένως τα 12GB στην VRAM είναι προϋπόθεση. Φυσικά οι RX 6000 μέσω του Infinity Cache θα ανταπεξέρχονται στο παιχνίδι κατά το μέγιστο δυνατό.

Παρατηρούμε, λοιπόν, πως η AMD πλέον έχει αρχίσει να επενδύει και στο marketing. Ήδη, διαθέτει αρκετούς τίτλους, που είναι πιο “well-optimized” στα συστήματά της, κάτι που θα αρχίσει να αναταράσσει τα νερά της βιομηχανίας.

About Post Author

Γιάννης Ελευθερίου

Όλα ξεκίνησαν κάπου στα 7 μου. Κάτοχος του XBOX classic τότε μπήκα στον μαγικό κόσμο των video games με το V-Rally 3. Πλέον λάτρης της τεχνολογίας και των games, επενδύω τον ελεύθερό μου χρόνο σε καλά παιχνίδια ή τουλάχιστον σε όσα θεωρώ εγώ καλά!